štvrtok 31. októbra 2013

Bratislavka.

Vôňa čerstvej kávy od prvého okamihu, ako sa prebudíš. Veľa dverí. Hrianky a dobrotky. Spoločenstvo Lásky. Prijatie a starostlivosť. Priateľstvá a dobrodružstvá. Každodenné. Nové skúsenosti. Nenormálne teplo a potom chvíľu studený dážď. Stretnutia a vzácni ľudia. Vzácne rozhovory. Túlačky osamelé aj v spoločnosti. Ó áno. Už viem. Na začiatku bolo slnko v očiach a loft session. A potom. Dobrodružstvo hľadaná a hádania. A Fx. Neuhádla som.
Uličky starého mesta. Cesty do práce v kráse. Blízkosť Otca. Neustále. Ležanie v tráve. Umenie a smútok za krásou. Stretnutie na Obchodnej s pravzácnym srdcom blízkym. Tango na ulici. Čerstvé pivo. Horúčava!!! Nachádzanie krás. Túžba po pokoji a odrazu len hluk. Katy B na dobrú noc. Prekvapenia. Zoznámenia. Môj Boh! Skoro by som zabudla. Renoir. Odhaľovanie pekných miest. Áno! Starožitníctva! A vstupovanie do cudzích dvorov. Len aby som sa pozrela.
Večerné rozhovory. Kuchynka nádherná a masívny drevený stôl. A môj verný priateľ foťáčik. A zaľúbenosť, ktorá len rastie. A asi pred ňou neutečiem. Je to trošku ako Budapešť. Taká maličká. Lovely.

Keď sme odhaľovali krásy. Františkánsky kostol. Tuším. Páčil sa mi aj ten strom.

Hlavné námestíe a cesta do uličky. Myslím si, že sa volá modrá. Ale možno vôbec.

Moje najobľúbenejšie miesta. Už niekoľko rokov hlboko v mojom srdci. Veľa pekných spomienok.

Lucerna. Lebo krása by ostala skrytá, keby nebola ožiarená Svetlom.

Nové ulčiky. Cestou domov.

Ako sen. Celé príbehy mám v hlave, keď myslím na tento dom. A v tých príbehoch mám črepník s ružami na kuchynskom drese.

A veľa pekných tajomstiev sa skrýva v tých snoch.

Výhľad na Dóm sv. Martina priamo z LUXu. Zo strešného okienka od môjho stola dočasného.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára