štvrtok 3. októbra 2013

Les II.

Ivanka dospela k zásadnému tvrdeniu. Keď fotíte na film, prvý záber akoby ste neodfotili. Preto sa prosím nespoliehajte, že ho po vyvolaní filmu niekde nájdete (či už v porušenej alebo neporušenej forme).
A tak. Stratila sa Barbora s nošou. Lebo raz sme boli v lese zbierať drevká, aby sme si mohli potom na ohníku lahodné jedlíčka robiť. Samozrejme v Sielke, pri chalupe pod lesom. Bol to krásny čas. A dobre sme sa napapkali. A s Oľou sme sa hojdali, tak vysoko, aby sme dočiahli na hviezdy! 
V lese žije veľa tvorov a tvorčekov. Umrnčané mimly a malé myši a rýchlo behajúce mumriky a poza stromy sa skrývajúce frnky. A v korunách stromov žijú vtáci. Slobodné stvorenia, ktoré letia kam sa im zachce. A môj Kráľ chce, aby som vedela, ako veľmi ma miluje. A chce, aby som poznala Jeho zámer so mnou a spoznala Jeho rozmer slobody, ktorú môžem žiť. Preto mi od toho dňa posiela do cesty mnoho-premnoho rozmanitých pierok...a pomaly mi z nich skladá krídla Lásky, na ktorých môžem letieť kam len chcem. 

Lesný les. Where the wild things are.

Lesná obloha. Koruny, ktoré sú domovmi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára