utorok 28. októbra 2014

Bratislavský.

Zamilovanosť, ktorá rastie. Tak nejak sa to začalo s celým mojim bratislavským príbehom vtedy, pred rokom a dačo. Tie krásne dva týždne mi stále vŕtali v hlávke a nedali pokoja. A vedela som, že škola je tu hrozná. A vedela som, že Bratislavka je choatická. Ale akosi ma ten chaos stále priťahoval a Otec mi toto mestečko stále pripomínal. Štuchal do mňa, a ja som pochopila, že je čas zmeniť vzduch.

Teraz je tu už jesenne. Prudko jesenne. Mrazivo jesenne. Prišiel chlad, hmly, nekonečné čajíkovanie. Ochorela som, veľa som spala a všetky tie rutiny. Grep mám v poličke. Chrípkový rituál som veru ešte nezavŕšila, ale cesnaku v polievočke bolo požehnane, takže si môžem odškrtnúť ďalšiu položku zo zoznamu how to get well homely. A rozpísala som sa, preto prišla aj chuť písať blog. Lebo sa blíži tour, tak píšem. Lebo treba do školy...a teraz konečne preto, lebo sa mi chce. A to je asi ten najkrajší pocit. Napíšem asi aj gdzn blog už konečne :D...a musím sa podeliť o jednu vec. Že sa mi dnes v noci snívalo so Steffy. A bolo to krásne. Trochu smutné, ale napokon som si obula svoje topánočky, dala som jej pusu na čelo a chcelo sa mi plakať od radosti.

Keď som tu bola v apríli bola som smutko, že som nemala so sebou foťáčik. Ale kamky mi povedali, že tu predsa ešte veľa budem a veľa toho sfotím. Síce som chvíľu neverila, že sa to môže stať realitou, stalo sa. Tak teraz chodím a fotím. Chcela by som aj viac. Chodím a spoznávam. Učím sa názvy ulíc a zástaviek a tiež čo ma kam odvezie.Zisťujem kde je dobrá káva za prijateľné ceny a kde je zlá káva a ešte k tomu predražená...lebo niekedy vám ani extra hipsterské prostredie nevykompenzuje tú kyslú kávu. Proste ju nemám rada, to je celé. Rada chodím polievkovať. Stretávam sa s kamarátmi. Niekedy úmyselne a často náhodou. A mám nové topánky! Šťastná prešťastná, nôžky sa už nepremočia a nezamrznú. Učím sa nové jazyky a pomaly zisťujem, ako to tu funguje. Hľadám si prácu. A hľadám lásku. Týmto pozdravujem Nikču :D. Snívam o dobrodružstvách a teraz už končím, aby som zas ďalšie išla žiť. Čau kamarát!

Ešte keď tu bolo teplejšie. Bratislavskosť pekná.

Večer. Domov. Dočasný.

Sprievodca galaxiou. Nerád sa fotí.


Mestečko.

Paťka na umelo vytvorenej lúke. Paťa je jeden z bratislavských pokladov.

Tam hore. Vznášať sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára