nedeľa 13. apríla 2014

It feels like home

Mám rada naše spoločenstvo. Pretože my si žijeme ako vo filme. Alebo vo veľmi dobrej knihe. Alebo, ako hovorieva jedna vzácna kamka, rozprávky sú ako zo života. Prečo? Lebo náš život je plný Života. Strašnej srandy. A hlavne si žijeme svoje sny. Alebo aj Jeho sny vpečatené v našich srdciach. Robíme to, čo milujeme a slúžime tým tomu, ktorého milujeme. A to je skvelé! Napríklad Agátka miluje dobre vyzerajúce oblečenie, Terezka miluje fotiť, Dano miluje žiaru reflektorov, Barborka Petra a Peter Barborku a Nikolka miluje to, aká je pekná. Sranda :D. Nie, dobre. Nikolka nás všetkých miluje a ešte ju až tak dobre nepoznám. Nie tak, ako by som chcela. A ja ich milujem všetkých. A hlavne som mala s Barborou ísť von, keby sa tá nenasľubovala na všetky strany. Tak som sa musela vybrať za ňou. Na družstvo za Sliačom. Lebo tam je to pekné a trošku dramatické. A to je potrebné, keď sa fotia fotky do Godzone shopu. A viete čo je ešte super na našom spolči? Že ľudia v ňom sú strašne pekní a to stále viac a viac. Lebo rastieme od slávy k sláve! 

Terezka urobila jedno extra pekné videjko. O zákulisí tohto fotenia aktuálnej kolekcie. Och. A pri tom videjku sa mi to tak všetko vynára. Ako bolo pekne. Ako sme jedli červené pomaranče a Danovi volala mamka a Barborka držala odrážač svetla (a.k.a. netušímakosatovolá).  Isto si ho pozri, kamarát. Tu je: https://www.youtube.com/watch?v=vk8j-rKKFDM&list=UU1GdsprneT8K3S4BGMI9sCQ .

Godzone shop je o tom. Byť spolu, byť súčasťou kráľovskej rodiny a nebáť sa priznať, že do nej patríme. Je o spájaní ľudí. Lebo mám rada príbehy ľudí, ktorí sa zoznámili vďaka Godzone mikinám a tričkám. A asi by sme raz mali takto nafotiť aj knihy. Dakde na lúke. Hej. To je dobrý nápad :D. 

A teraz teda trošku behind the scenes zachytený mojim foťáčikom. Len tak. Mám veľmi rada týchto úžasných ľudí a vážim si to, akí sú. Hlavne, že sú sami sebou. A tých úžasných a krásnych kamarátov mám asi tak o osemsto viac. Toto je len vzorka! Ha! A milujem Pána Boha a jeho schopnosť zoznamovať ma s najúžasnejšími ľuďmi na planéte. S takými, s ktorými je môjmu srdcu veľmi fajn. Lebo naše srdcia sú ukryté v Srdci. #Srdcekrala

Dramatický vlak za Sliačom.

Barbora a Peter.

Krásna Agátka. Šéfka shopová.

Hviezda Nikolka.

Peter. Ku ktorému netreba slová. hihi

A nádherná Terezka. Pristane jej to pred foťákom aj za ním.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára