utorok 27. augusta 2013

Zima.

Viem. Je 27.august a to asi vôbec nie je čas riešiť zimu. Ale dnes som si bola vyzdvihnúť moje (nie práve najluxusnejšie, ale predsa) čerstvo vyvolané fotky a zistila som, že ten film, ktorý som dofotila v máji, som začala fotiť v zime. Čo som však vôbec nečakala bolo, že som ho začala fotiť v Piliscabe. Mám rada tie filmové prekvapenia. Keď neviem, čo tam je a ono ma to len tak prekvapí.
Je v tom kus nostalgie. Veľký. Niežeby som nemala iné fotky z Piliscaby. Mám. A táto ani nevyzerá nijak typicky byť odtiaľ. Vlastne som najskôr ani netušila čo je to zač. Ale už viem. A akurát to bude rok, čo som to tam videla prvý krát. Asi preto tá nostalgia.
A potom už len haldy snehu a spomienky na dobrodružstvo. Šapnia Dolina. Tam bolo vždy krásne.
Nezabudnuteľná cestička. S mojim milovaným tak veľa krát prejdená. Aj s kamkami. Turecko-uzbeckými.

Svätý za dedinou.

Rozmazaná chalúpka. To preto, lebo snežilo. Asi.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára